Strony

czwartek, 16 kwietnia 2015

PO PIERWSZE MOTYWACJA!

Hejka :) Dzisiaj witam was po dosyć długiej przerwie i zapraszam do posta o tym jak zmotywować się do dalszej pracy nad samym sobą :)
Jak pewnie każdy Ty też masz takie chwile kiedy mówisz sobie ,,Od jutra zaczynam prace nad sobą,, Ja też tak mam i postanowiłam coś zmienić. Jeżeli ty też byś chciała to zapraszam do czytania :)
Jeżeli w domu masz młodsze rodzeństwo to zapewne jest też sporo słodkości na które masz ochote i gdybyś mogła to zabrała byś to wszysto i zjadła. Dam ci radę jeżeli chcesz zmienić swoje nawyki żywieniowe to poprostu  unikaj słodyczy :) Podobno ,, Czego oczy nie widzą tego dusza nie pragnie ,, powiem ci że to prawda ponieważ odkąd zaczełam unikać słodyczy wzrokiem wcale mnie do nich nie ciągnie ;) 
Jeżeli już decydujesz się na zmiany to musisz mówić sobie ,,DAM RADE,, inaczej nic z tego nie będzie, i oczywiście musisz zacząć od TERAZ nie od wakacji czy nowego roku, jeżeli ma się coś zmienić w twoim życiu to nie ma różnicy czy to będzie dzisiaj czy za 10lat. Wystarczy tylko wierzyć żę się uda :)
Mam nadzieję że dasz radę i zmotywujesz się od pracy nas sobą :) 
Pozdrawiam Ala :)





Inatagram: ala_jestemmm
snap: kroliczegg 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz